Kycklingsallad

Idag har vi haft så många alternativ på vad vi ska göra så tillslut visste jag inte alls..
Antligen skulle vi ner till stan med Tess, eller till ica maxi, eller till kungsgården och hälsa på Johanna.
Vet ni hur det slutade? Det slutade med att jag satt i lekparken med Rosanna och Edvin och käkade glass. Haha ;)
Jag har precis gjort en hemmagjord kycklingsallad.
Skit god! Jag köpte en hel kyckling, en sallad, en gurka, crabstick, champinjoner och majs. Nu kan jag inte sluta äta! Haha.

Wilma ligger och sover just nu, hon har varit skrikig. Övertrött kallas det!
När hon vaknar så traskar vi över till Rosanna och ger henne pengar som jag är skyldig henne också stannar vi nog någon timme.
Ikväll får vi antagligen besök av Emil. Han har inte träffat Wilma än så det ska bli jätte roligt :)

Jag längtar så mycket till midsommar! Vi ska vara i stugan hela helgen och det ska bli supermysigt. Ska steka allt vad jag har ;)

Men nu väntar disken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma!

Vi trodde du hade slutat blogga.

Nu har vi tittat på alla bilder på dig o Wilma

ni är så fina o gulliga båda två

Du är en så duktig mamma!!!

Kram Momsi o H.

2010-06-21 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback