Kvällsmys!

Jag och Wilma har haft en jätte mysig dag! :)
Imorse när hon låg och sov så storstädade jag mitt rum och böt Wilmas lakan och spjälskydd :) Så nu är allt rent och fint där.
Sen tog jag med mig Wilma på en långpromenad till andersberg :) Jätte mysigt! Gick förbi krysset och handlade en deo, den var tydligen slut hemma.
När vi kom hem så satt jag Wilma i babysittern också hoppade jag in i duschen, hur skönt som helst.

Nu har Wilma precis somnat, hon var supertrött nu på kvällen!
Försöte söva henne i ungefär 2 timmar, nu äntligen så sover min lilla flicka.

Jag ska väl kanske passa på och njuta av ensamtiden nu på kvällen.. men jag känner bara att jag är så sjukt trött. Så jag ska göra iordning en sen middag och sen krypa ner. Orkar inget mer idag :) Vill bara sova!





Kommentarer
Postat av: jessika

råkade svara på det du skrev i min blogg ;p

2010-06-12 @ 10:22:29
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: jessika

nä har hon inga problem med huden så ska man ju inte göra ngt heller :p

2010-06-12 @ 11:54:51
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback