Jag har bestämt mig!

Japp, som rubriken lyder så har jag bestämt mig.
Jag tänker endast låta Wilma smaka någon tesked med mat när hon blir 4 månader. Sen tänker jag helamma henne tills hon är 6 månader :) Amning är det bästa för barnet och jag har ändå tillräckligt med mjölk så jag ser ingen anledning att inte välja detta.

Halv 8 gick vi upp imorse.
Det blir bara tidigare och tidigare. Men det är bra på sätt & vis för då somnar hon tidigare på kvällen och då får man lite ensamtid :) Det är skönt. Speciellt när man är ensamstående.

Jag har precis packat klart allting. Snart drar vi! Ska bli skönt väder ända till söndag så det ska bli helt underbart, stekastekasteka!




Kommentarer
Postat av: Madde

Okej men då är det som mig då :) jag ska börja andra året på barn och fritid i februari nästa år. Eller det är planerat så iallafall men jag vill ju helst börja nu i höst. För i Augusti så ska min sambo ta ut föräldrapenning, och jag orkar inte att vara hemma med honom i ett halvår till för vi går bara varandra på nerverna, ibland iallafall. Och sen går jag miste om 200 poäng så då vill jag fixa iallafall 100 poäng tills i februari annarsa blir det så mycket sen när jag ska börja på riktigt.

2010-06-26 @ 13:46:32
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback