Jag är lat!

Idag har jag varit grymt lat.
Jag skulle ju städa och allt dedär? Men nej, jag har inte orkat bara.

Vi vaknade halv elva imorse, det var riktigt skönt kan jag lova!
Sen tog vi det lugnt på morgonen, jag diskade faktiskt, duktig jag! haha.
Nämen klockan 12 somnade Wilma, och tills dess så gick jag runt i trosor och bh. Så kan det gå när man är ensam med Wilma ibland. Ibland tar dom verkligen all tid, och babysittern var inget för henne imorse.

Senare drog vi iväg med Rosanna till nå bakluckeloppis. Men min plånbok var ju helt borta!
Så jag kunde inte låsa dörren när vi skulle dra, men jag hittade den nyss. Det kändes verkligen som att en hink vatten rann ur en. haha.
Vi tog ialf en smoothie på stan och gick och kikade lite. Nu är jag hemma och Wilma ligger och sover.
Det kanske är nu jag ska passa på & städa? Men jag orkar ju inte! Det är nå fel på mig idag.
Jag har ialf dammat allting, förutom bokhyllan för den är så dryg.
Men jag ska fan gå och göra de nu så jag får det gjort!

Förövrigt så blir det gå upp klockan 6 varje morgon hädanefter för att leta lägenhet! Dom uppdateras nämligen då. Jag ska hitta någon snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback