Ingen lust att blogga

Snälla, kan ingen skänka mig lite lust att fortsätta blogga?
Det skulle veerkligen behövas just nu!

Igår var jag ju som sagt på socmöte.
Vi fortsatte prata om lägenhet och jag kan ju bara söka. Men jag inväntar någon bra :) Jag vill ha ett bra område och bo i.
Sen gick jag & mamma på stan och shoppade lite :) Jag köpte ett nytt linne, nya skor, kläder till Wilma och ett födelsedagskort till Angelica.

Senare på kvällen så åkte jag iväg på artonårsfest till Angelica.
Jag hade med mig endast två cider eftersom jag skulle hem och amma senare. Jag hade nämligen inte pumpat ut tillräckligt med mat för att vara borta längre än till 10 på kvällen.
Hon hade tydligen vägrat tagit flaska, mamma hade fått i henne 60 ml på 5 timmar. Det är inte bra! Men hon hade inte varit så hungrig heller.
När jag kom hem så låg hon och sov, som tur var så vaknade hon ganska snabbt så jag kunde pussa sönder min lilla prinsessa! Gud så jag saknade henne.
Dom andra drog vidare till krogen och jag hem såklart. :) Men det var jätte trevligt, folket också :)

Idag vaknade Wilma klockan 10.
Vi har precis blivit klara, just nu ligger hon och sover. Jag ska kolla busstiderna sen drar jag och Tess iväg till valbo och kikar ;) Det blir trevligt!

Förövrigt så är jag ensam hemma tills på onsdag antagligen, så jag måste sysselsätta mig med mycket för att inte få allt för tråkigt ;) Hör av er!




Kommentarer
Postat av: Felicia

Du måste fortsätta blogga! Älskar din blogg!!!! :D

2010-06-19 @ 18:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback