Hjälp mig!

Jag läste en blogg förut, hans blogg hette Pappatobbe.blogg.se.
Hans tjej hette Emma och dom skulle ha barn nu i augusti, är det någon som vet om han har skaffat ny blogg eller så? Jag hittar han inte alls längre och jag älskade hans blogg kch jag vill verkligen veta hur det går för dom :)

Nu sover Wilma.
Hon har somnat för natten, det märkte jag nyss. :) haha.
Just nu sitter jag och käkar glass och tittar på tv lite. På måndag nästa vecka ska jag göra ett nytt försök att sluta med läsk,godis och bara sånna onödiga saker.

Jag har också hittat en lägenhet nu som jag gärna skulle vilja ha.
Skulle jag flytta dit så är det en ganska bra promenad att gå hit, då ska jag försöka göra det varje dag. Fast självklart ska jag försöka börja nu på måndag.
Men godsakerna ska ialf bort! Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läste också hans blogg och precis som du skrev så var den jätte bra! Jag har heller inte hittat någon ny, en dag bara försvann han :( om du hör någpt nytt om det får du jätte gärna skriva det här på bloggen :)

2010-07-01 @ 19:54:08
Postat av: Elin

Jag läste också hans blogg och precis som du skrev så var den jätte bra! Jag har heller inte hittat någon ny, en dag bara försvann han :( om du hör någpt nytt om det får du jätte gärna skriva det här på bloggen :)

2010-07-01 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback