hemmadag?

Wilma har krånglat exakt hela natten, det har varit jätte jobbigt.
Men när jag har lagt henne på min mage så har hon somnat, så där har hon spenderat natten.
Klockan halv 11 gick vi upp, lyx eller vad? ;)
Skulle ha gått på skolavslutningen men jag var så trött efter att wilma höll på så jag sket i det.

Hade velat åkt till valbo idag och kikat efter nya skor.
Men det verkar inte som att jag får med mig någon. Tråkiga alla är idag! Usch på er..
Nämen det får nog bli en mysdag hemma bara med min Wilmis <3
Tänkte tina jordgubbar tills ikväll också :) Det var faktiskt riktigt gott.

Jag får väl vänta tills mamma kommer hem från stugan så åker vi till valbo.
Det brukar alltid funka och det är alltid lika roligt ;)
Förresten så har jag börjat drömma att jag är gravid igen, har drömt det flera gånger! Och varje gång så tänker jag i drömmen att "nej, jag kommer aldrig klara av att ta hand om två barn, aldrig!" Sen när jag vaknar så är jag skit glad! :D haha. För Wilma ska minst vara 3 år innan jag ens har en tanke på att skaffa något till barn.

Nu ska jag passa på & göra lite lunch medans lillsnuttan sover :)





Kommentarer
Postat av: M:et, ung mamma

Tänkte bara säga att jag hört att bebisen kan få väldigt ont i magen om man äter jordgubbar och ammar..vet inte om det stämmer, men så vet du..om du ammar?:)

2010-06-11 @ 18:29:17
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback