Hemma från stugan!

Äntligen hemma från stugan! Har haft en jätte mysig midsommar, hur har ni haft det?
Jag kom hem för ungefär 3 timmar sen, jag har stressat exakt hela tiden sen jag kom hem!
När vi kom innanför dörren så packade jag upp samtidigt som jag tog hand om en gnällig Wilma. Sen har jag storstädat exakt allt, det var sjukt dammigt när vi kom hem! Så kan det ju inte vara :)
Nu har jag tömt blöjhinken och duschat.
Snart ska jag och Wilma iväg och handla lite för vi har verkligen inget alls kvar hemma. :)
Bröd, mjölk och middag för några dagar måste jag ialf ha :)

Imorgon hoppas jag att Angelica och Elias kommer hit :)
Egentligen så skulle dom komma idag, men det blev så sent och jag är så trött! Så det kanske är bäst att ta det imorgon :)

Ringde telefonbanken idag också, föräldrarpenningen kom ju idag. Alltid roligt att höra när pengarna kommit in haha. Och snart hoppas jag att underhållet kommer ïgång också :) Men det kommer de göra, tar nog max en månad till.

Uppdaterar mer ikväll, nu ska jag gå och skära upp lite melon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback