Glada besked från familjerätten!

Gud så glad jag är! :)
Var ju till familjerätten idag på förmiddagen. Jag skrev på lite papper och dom berättade om gemensamvårdnad. Dom sa att det knappt finns någon chans att Johan kan få gemensamvårdnad eftersom han inte träffar Wilma.
Hon sa att om han skulle börja bry sig nu och få en jätte nära kontakt med henne så skulle man kunna börja med varannan helg när hon är tre-fyra år.
Hon sa också att det är jag som bestämmer om när och vart vi ska ses. och att det är Wilma sen som väljer om hon vill ha kontakt med sin pappa eller inte :) Men just nu är det hans uppgift att höra av sig. Vilket han inte gör, dumt nog!
Men hela faderskapserkännandet skulle ta ca 2 månader.
Men jag är så glad ska ni veta!

Jag har totalt bränt sönder mig på armar, ansikte och nacke. Det svider sjukt mycket alltså haha.
Jag har precis plockat fram frysta jordgubbar som ligger och tinar som jag ska ha istället för godis ikväll. Har blivit duktig ja ;) och nu väger jag ett kilo mindre än vad jag gjorde på inskrivningen hos barnmorskan.
Men senare så tar jag och Wilma en promenad hem till Daniel (brorsan) och Sandra på brynäs :) Tänkte ta med mig min middag dit så slipper jag käka ensam.
Ska bli roligt att se hur dom bor, dom flyttade ju i tisdags :)

Nej hörni, jag ska fortsätta städa upp lite här och fixa mig lite :) Sen drar vi iväg till brynäs.. :) Lägger kanske in bilder ikväll om jag hinner :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback