Emelie big foot

Herregud vilka stora fötter jag har!
Jag hade storlek 41 förut, men nu har jag fan fått ännu större fötter! :O Vafan, nu får det räcka.
Köpte ett par badtofflor idag i valbo, dock så tog jag storlek 44 xD För dom satt skönast.

Wilma har varit helkonstig idag.
Jag har inte alls kännt igen min lilla tjej. Hon har varit skrikig, tuttig och mammig. Kanske för att jag var borta några timmar igår? Jag har ingen aning om vad det kan vara annars.
Just nu håller jag på och kokar nudlar, känner att jag måste ha något i magen innan jag somnar :) Hoppas jag får äta upp dom innan Wilma vaknar ialf.

JUST DET!
Har ju glömt bort att säga att Wilma vände sig från rygg till mage förra veckan :)
Duktig tjej!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hon är så duktigt din lilla underbara! Hoppas hon frisknar till snart! :D <3

2010-06-19 @ 23:48:50
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Tack för att du är med och gissar :) Tänkte skriva upp dig på listan.. har du något datum också? :P



Ang fötter.. jag hade storlek 36 innan jag blev gravid och i v. 24 växte mina fötter till storlek 37!!! det tyckte jag var jättemycket haha.. nu har dem inte blivit längre, men tjockare.. men inga skor i 38 här inte.. tänk om minfötter krymper sen :p haha! kram

2010-06-20 @ 04:15:57
URL: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback