Tappat läsare :(

Jag har tappat fruktansvärt mycket läsare.
Men det är inte så konstigt eftersom uppdateringen har varit kass. Men det är tråkigt! Riktigt tråkigt.
Men jag ska försöka bli bättre, eftersom det är sommar nu så passar jag på att njuta istället för att sitta här. Man kanske skulle börja mobilblogga sen. Vi får se helt enkelt.

Jag slingade nyss håret på mamma.
Efter att jag slingat bort halva färgen så flippade jag ur så hon fick göra resten själv. Jag tyckte bara att det kladdade överallt, men hon gjorde det mycket bättre själv.
Jag prövade samma färg fast på en slinga bara (mood ultrablond). Ikväll ska jag köpa en och slinga hela håret :) Håll tummarna people! Jag behöver det, jag vill bli blond igen!




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser :)

2011-04-24 @ 07:56:00
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback