Så farligt var det faktiskt inte...

Nej, håret blev inte så farligt.
Tittar man riktigt noga så ser man att det skiftar lite smått i lite daskigare färg. Bild på håret hittar ni längst ner i detta inlägg.

Det blev inget stan idag.
Det var alldeles för varmt ute! Jag höll på och storkna. Tittade på två lägenheter med Rosanna. Den ena som jag låg etta på var inte alls nå bra tyckte jag, tyvärr. Dock så var den andra sjukt fin! Men jag ligger ju fyra på den, så jag kommer säkert inte få den. Men håll tummarna för mig, för det behövs!

Nu på kvällen har Wilma varit så himla envis!
Hon har sovit kanske sammanlagt 1½ timme på hela dagen, vilket är väldigt lite. Så hon blev övertrött nu på kvällen och omöjlig att ha och göra med! Det slutade med att jag la henne i hennes babygym, och där fick hon ligga ett tag trots att hon var ledsen. Jag orkade inte mer helt enkelt! Behövde en paus.

Men nu sover hon, men hur länge hon sover kan man aldrig veta.
Så jag ska faktiskt gå och borsta mina tänder nu och krypa ner, sömn behövs och imorgon väntar stugan en natt! Myspys.




Kommentarer
Postat av: Lee

Jag tycker att det vart fint :)

2010-07-10 @ 14:35:55
URL: http://mammalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback