Rulla runt.. det är ju roligt.





Wilma tycker ialf att det är superroligt att rulla runt..
Men det tycker inte mamma eftersom jag måste springa och vända på henne hela tiden! När hon har vänt sig till mage så blir hon sur efter ett litet tag bara, busunge!

Vi har precis varit och handlat.
Handlat upp mat nu för några dagar så jag slipper springa fram och tillbaka hela tiden. Men blöjor måste snart köpas. Jag köper Willys blöjor, dom är billiga och jätte bra! Är faktiskt riktigt nöjd med dom.
Jag tror det är 55 i ett paket och det kostar 70 kr. Det är jätte billigt, ett paket räcker ungefär 1½ vecka :) Ibland 1 vecka men då byter jag ofta.

Ikväll ska vi antagligen iväg med min bror och hans tjej och ta ett nattdopp!
Mysigare kan det ju inte bli.. sen sitter jag här och rullar tummarna tills kl 12 inatt om jag får lägenheten.
Nej, dags för lite middag nu! Kram :).


Kommentarer
Postat av: Lee

Sv; Nä det vet vi inte, jag tror inte ens att man ser det på ultraljudet nu :P

Men sen på rutinultraljudet så ska vi nog kolla vad det är för någon :)

2010-07-15 @ 22:02:33
URL: http://mammalee.blogg.se/
Postat av: Plutten

Din lilla prinsessa är verkligen supersöt:)



Svar; Tack för dina så jättefina ord! Skoj att du gillar mitt sätt att skriva på:) Försöker att sprida lite glädje och lite lycka, och att kunna få tala ut om lite saker såklart. Hoppas du kikar in fler gånger:)



Såg förresten att du bor i Gävle. Det gör jag med:) Snacka om sammaträffande;)

2010-07-15 @ 22:04:44
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback