Nattäventyr!

Inatt var jag, Angelica och barnen ute på äventyr!
Barnen sov såklart i vagnen och vi tog oss ett nattdopp. Det var skit skönt!
Men myggigt såklart, det förstör verkligen sommaren på det viset.

Har precis slängt i en färg till med ultrablond.
Håret är grymt slitet men jag tycker att det är värt det faktiskt. Jag har en till som jag ska slänga i senare, sen ska jag sitta med inpackning i skallen resten av kvällen. Så inte håret faller av :) För det skulle verkligen vara hemskt.

Elias och Angelica blir kvar en natt till :) Mysigt tycker jag!
Imorgon ska vi nog gå på mammagruppen. Men vi får se hur länge vi stannar :)

Nej hörni, det kommer in bilder någon dag framöver på när vi badade, men nu ska jag ta och städa upp lite här hemma. :)





Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: Haha, det var så lite! Hoppas det blir bra! :)

2010-07-06 @ 18:57:29
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback