Min lilla docka!




Så otroligt vacker!

Wilma är nybadad.
Skönt att ha det gjort :) Bada är väl något som är jätte bra, nästan alla barn tycker det är jätte roligt! Wilma brukar få bada tills hon inte tycker det är kul längre, vilket brukar vara ca 5-10 minuter.Jag menar, vilken förälder tycker inte att det är roligt att se sitt barn ha roligt? Bada är super verkligen!

Imorgon står storkok på schemat. Jag ska göra en större mängd spagetti och köttfärssås och frysa in i matlådor. Tänkte även koka morötter till och såklart ha i majs och champinjoner i köttfärssåsen! mums.

Wilma är grinig nu, så jag ska ta reda på henne! :) Kram.

Kommentarer
Postat av: Madde

Wilma är så himla söt :-)

2010-08-01 @ 10:02:27
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback