Godmorgon!

 
Och ja, Wilma håller i en penna xD haha.

Godmorgon kära läsare! :)
Denna morgon slog Wilma upp ögonen klockan 10 över 9. Helt okej!
Vi skulle ju ha åkt till stugan idag, men min bror smsade mig igår och skrev nå helt annat. Blev så besviken! Det är jag fortfarande. Jag hade verkligen sett fram emot att åka. Men vi får se om jag kanske tar mig dit på annat sätt.

Problemet just nu är bara att jag inte kan vara i stugan längre perioder.
Jag måste ju vara hemma och hålla utkik efter lägenheter osv. Men vi får se när dom åker ut nästa gång.

Vet inte riktigt vad denna dag har att erbjuda. Men någonting ska vi väl hitta på!
Just nu sitter jag och äter frukost och Wilma har precis somnat. Tänkte fixa med lite bilder sen i hennes "min första bok". Sen kanske man skulle gå och köpa ett fotoalbum så man har någonstans att göra av alla dessa bilder.

Måste bara påpeka att ni är riktigt dåliga på att kommentera!


Kommentarer
Postat av: Lotta manna till Elvira

Du föresten kan man inte få se en bild på hur snittet ser ut nu?:)

2010-07-10 @ 14:26:07
URL: http://lottamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback