Fler läsare!

Min statistik blir bara högre och högre.. Sist jag hade såhär många läsare så var jag gravid. Jätte roligt att ni hittat hit, hoppas ni stannar!

Wilma har precis somnat för natten, som alltid så gör hon natt vid denna tid (Tolvtiden med andra ord). Vet inte alls hur jag ska få henne att ändra lite rutiner, menmen det är ju som de är. Jag får rätta mig efter henne ;) Jag får ialf sova länge på morgonen, det är skönt.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Det blir antingen stugan, och om jag inte ska dit så tänkte jag ta en promenad till ö&b och köpa nya matlådor så man kan frysa in mat. Sen tänkte jag ta en riktig rejäl storstädning här hemma. :) Man kan aldrig städa för mycket, eller? ;)



en osminkad jag får bli kvällens bild.

Kommentarer
Postat av: jessika

hehe ja, jag utan barn dock ;)

2010-07-31 @ 09:38:42
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Madde

SVAR:



Ja precis, stor fel på honom! Men det roligaste eller nåt var ju och göra henne. Men om han nu ville ha barnet så ska man fan inte bete sig så, bara sticka och sen att han inte vill träffa henne fattar jag inte. Blir nästan arg fast jag inte ens vet vem han är.

2010-07-31 @ 10:24:08
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback