Finbesök! =)

Japp, just nu har jag finbesök av Rebecca.
Vi håller på och lagar mat, vi är svinhungriga! Wilma ligger i sitt babygym just nu och pratar med sig själv.
Vi var på stan en sväng tidigare, jag köpte två nya tröjor, en ska jag dock lämna tillbaka för jag gillade den inte. Köpte också tre par trosor, hårsnoddar, batterier till kameran och hårnålar.

Imorgon ska vi antagligen åka till söderhamn (Rebecca bor där).
Det blir sol och bad för hela slanten, men antingen på onsdag eller torsdag så beger jag mig hem för att kunna svara på lägenheter osv. Så det blir ca 3-4 dagar.
Men imorgon ska vi ner på stan en sväng innan och sen handla lite mat som jag tar med mig.

Kameran kommer såklart att finnas med hela tiden! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback