En sovandes bebis!

Denna morgon kände Wilma för att vakna klockan 8.
Det är inte okej, men jag vet varför hon vaknade så tidigt. Hon sov nämligen nästan exakt hela dagen igår.
Men upp gick vi ialf, tvättade Wilma och donade. Hoppar in i duschen, kommer ut och då har hon skitit ner sig totalt! haha. Bajamaja!

Jag håller på och ringer några samtal ang lägenheten.
Så det löser sig direkt, jag ska alldeles strax ringa till gavlegårdarna som hyr ut lägenheterna. :)

Denna dag har vi inget planerat, bara ikväll.
Jag antar att det blir lite städa och kanske vänta på att solen ska lägga sig på balkongen så man kan få lite färg ;) Imorgon väntas stugan ialf! En natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback