Du är det finaste jag vet..



Sover så sött..



Så söt så man smälter! Och tänk att hon är min :)

Jag var ju som sagt till tandläkaren idag.
Det var inget fel på mina tänder, dom var missfärgade av cola eller liknande. Det skulle försvinna. Men dom slipade ner en tand eftersom den var svullen och sådär. :) Kändes inte ett skit och det var skönt att få det gjort.
Nu är det bara efterkontrollen kvar på torsdag nästa vecka!

Imorgon väntas bara en massa packning.
Det ska bli superroligt att flytta, så himla skönt. Visst har jag det jätte bra hemma, men det är skönt att få komma iväg och få sitt egna. Ni förstår mig säkert :).

Nu ska jag ta tag i lite städning här så får vi väl se vart de leder.. tven kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Svar:

Nej okej. Jag läste på din blogg att Wilma var 55cm och 3960g, så hon var större än Ebba redan vid födseln :-) Ebba vägde 2955g och var 49cm lång. Vilken skillnad det kan vara :-)



Jag tycker mycket om din blogg! :-)

2010-07-20 @ 21:32:29
URL: http://mamim.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Behöver du flyttkartonger???

2010-07-20 @ 22:02:51
URL: http://rossanna.blogg.se/
Postat av: shanella

Hej gumman! nu ha ja fixat bilderna från furuvik, messa mig när du är vid datan så skickar jag de;)

2010-07-20 @ 23:40:32
Postat av: Momsi o Håkan

Tänk att du ska få egen lägenh.Kom ihåg att du har grejor i vår källare. Det är 2 flyttkartonger med grejor från landet.

Wilma är så söt !!! Lik sin mamma!!

Kramar från Mormor o H.

2010-07-21 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback