Nyårsafton!

Jag har haft en trevlig nyårsafton :)
Har varit barnvakt åt Edvin på eftermiddagen. Vi försökte hålla honom vaken så han skulle sova bättre på natten. Det var ett helvete att underhålla honom! Han höll på & somna hela tiden xD
Sen käkade vi nyårsmiddag :) Mysigt.
Sen kom Daniel och Sandra förbi en sväng. Dom skjutsade mig till brynäs. Så var jag hemma hos marcel några timmar :) Vi kikade på film och käkade popcorn, mysigt!
Sen följde marcel med mig en bit hem, men det var så jävla kallt! Jag var alldeles röd överallt när jag kom hem.
När jag kom hem så var det dags att käka ost & kex som mamma hade köpt. Mysmys!
Sen skålade vi in det nya året!
Har tänkt lite på nyårslöften, mitt blir nog att vara en bra mamma! :) Det låter väl bra?

Ska försöka komma i säng ganska snart, inom någon timme ialf.
Kommer vara  ensam i min brors lägenhet hela helgen :) Så om någon vill göra något så säg bara till!
Annars blir det en lugn helg, ska försöka sova så mkt jag kan! Min kropp lider väl fortfarande av extrem sömnbrist.
Ska ladda upp en film snart & lägga mig och glo på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback