Namnförslag!

Fick en fråga från Lotta om jag kommit på något namn till bebisen.
Blir det en flicka så ska bebisen heta Wilma, därimot så har jag lite svårt med pojknamn. Liam och Melwin är förslag på en pojke, men ni får gärna komma med förslag! Skulle vara jätte snällt :)


Igårkväll gick jag & la mig klockan 9, gick upp kvart i sju. Börjar bli riktigt trött nu på dagarna trots att jag sover så mycket på natten. Men det är väl skolans fel. Sitter på den tredje lektionen nu, och om två timmar ska jag vara hos barnmorskan. Spännande och lite läskigt eftersom jag har en ny :)
Annars ser dagen lugn ut som vanligt.
Blir en långpromenad ikväll och läggdags tidigt. Imorgon har jag ingen lektion i skolan som sagt :) Ska bara på mammagrupp klockan 1. Så jag kan sova ut riktigt ordentligt! :)

Idag har jag lite ont i ryggen och känner att benen inte orkar gå! Det tar liksom emot. Men jag kämpar på! Ska ju bara gå ca 1½ månad till. Jag kommer alltså gå i skolan tills vecka 38, sen ska jag hem och vila upp mig till förlossningen medans alla andra går ut på apu ;)

Nu ska jag fortsätta att plugga på operationsfrågorna eftersom vi har prov på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback