Filmkväll

Nu vaknade jag sådär sent igen! Men det är nog för att jag somnade vid 4. Måste verkligen börja vrida dygnet.
Hör att Rosanna är här nu och hämtar Edvin :) & jag är skit hungrig så det känns som att jag ska spy snart. Men jag ska snart kliva upp & ta järnmedicin och äta en macka. Sen ska jag ta en dusch eller ett bad :)
Ikväll kommer nämligen Emil och Henke och sover kvar :) Eftersom jag är ensam hos brorsan.
Det var skit länge sen jag träffade dom! Så det ska bli skit kul. Antar att det blir film och så :) Så det ska bli jätte nice faktiskt. Svårt hur man ska bestämma helgerna eftersom alla inte hör av sig!
Så på lördag har jag & Marcel pratat om att ha en tjejkväll där också :) Så vi får se då.
Men jag hoppas det blir av.

Nej nu ska jag börja fixa mig lite då :) Hoppas ni får en bra start på året, för det kommer ialf jag få! ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback