Barcelona

Hej & hå!

Har mest suttit vid datorn idag faktiskt. Men har hunnit med massa saker ändå, det blev ingen film. Men jag somnade till en liten stund i soffan idag, kanske en kvart eller så. Det var mycket behövligt för att klara av resten av dagen :)
Har varit ute med hunden ett par gånger och efter att jag fått i ordning på selet så går det mycket bättre! Det är nästan kul att gå ut med han nu ju.
Jag har lagat lasagne också, och städat upp hela lägenheten och diskat osv :) Känner att jag är på hugget! Skulle kunna städa fem lägenheter till, närå ;)
Imorgon är det ju stora städdagen. haha! För mig är de alltid det, söndagar vettu. Världens äckligaste dag?
Kommer säkert få gå upp tidigt imorgon också för att gå ut med hunden, men jag hoppas jag kan få sova till nio denna gång ialf.

Klockan halv 7 ska jag ut med hunden, sen kommer Madde & Marcel vid 7 tiden. Vi drar direkt till Barcelona och käkar, jag vet inte vad jag är sugen på längre! Vi får se.
Sen ska vi kolla på paranormal activity (kan ha stavat fel), känns lite läskigt att sova ensam efter de ;) Men ja har ju hunden här ialf. & när dom åker härifrån ikväll så tänkte jag ta sista promenaden med hunden på samma gång. Allt i ett liksom ;)
Men det ska bli mycket trevligt att få hit lite folk idag, även fast jag kanske är lite sliten. Men man ska då inte klaga nu under graviditeten, det är jobbigare att ta hand om ett barn än att vara gravid ;) Går inte att jämnföra.
Därför så försöker jag att inte klaga för mycket och göra så mycket jag kan om dagarna eftersom jag måste göra mera sen och då till och med ta hand om ett barn samtidigt! Dags att börja vänja sig.

Börjar känna att jag har lite ont i halsen faktikst. Men det går över förhoppningsvis!
Nu ska jag ta & sminka mig lite innan hunden måste ut! Puss




Kom bara & tänka på att jag också har haft hål i läppen. Jag till vänster (blonda), kolla noga så ser ni en piercing på överläppen! Vill verkligen ha hål där igen!
Men jag tänker absolut inte ta de under graviditeten, utan det får vänta. Kanske gör det under sommaren eller efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback