Tisdag eftermiddag

Hejsan alla läsare! :)

Jag har drömt marddrömmar hela natten, usch för de!
Gick upp vid 9 och gjorde i ordning havegrynsgröt. (Har börjat göra det varje morgon nu)
Efter frukosten så diskade jag upp allt från gårdagen och morgonen. Gjorde mig själv i ordning och plockade iordning lite på mitt rum.
Har kontaktat soc nu också och dom skulle ringa upp nästa vecka så vi får väl se hur det blir.

Senare under dagen så åkte vi och handlade lite. Sen har vi bara varit hemma och kikat tv och lite så. Dagen har gått ganska fort faktiskt. Imorgon blir det ialla fall mor och barngrupp, alltid något att sysselsätta sig med.
Tänkte ta en promenad hem sen efter de också, måste röra lite på fläsket!

Nej, vet verkligen inte alls vad jag ska skriva!
Mamma ska gå och hämta lillebrorsan snart och sen ska vi börja med maten. Hemmagjord kyckling, ris och hemmagjord gräddsås.

Jag uppdaterar ikväll med lite bilder på magen! :)

Skriver mitt svar här till mickis:
Jag hittar inte dig heller på facebook. Men jag addar dig på msn eftersom jag såg att du lämnat din mejl! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback