Sista köpet till bebis!

Jaa... direkt efter jag hade duschat så fick jag reda på att vi skulle till Ikea en halvtimme senare.
Jag lyckades slå rekord på att göra mig iordning tror jag! Blåste håret, plattade de, sminkade mig och fixade på tjugo minuter. Det är heeeelt otroligt, haha ;)

Nu har jag köpt det absolut sista jag behöver till bebisen. Ja, kanske lite blöjor och sådär måste jag väl köpa sen. Men annars så har jag köpt allt :)
Dehär kom jag hem med!



En sån där grej till skötbordet som man blåser upp och överdrag till den. Det skulle jag egentligen få av min syrra, men jag tänkte att hon ska ju ha barn sen igen så jag kan lika gärna handla en egen :)
Haklappar, små handdukar som behövs när man tvättat rent efter att bebisen bajsat osv. Gillar inte dedär med våtservetter så mycket, det är bra när man inte är hemma och har tillgång till toalett. Men annars så ska det tvättas rent tycker jag.
Sen den där grodan köpte mamma till bebisen, en snuttefilt och ett gosedjur i ett. Haha :)
Allt gick på ungefär 250 kr. Så nu var man pank igen ;)

Jag börjar få otroliga smärtor i rygg och mage också trycker det neråt. Undra om det kan vara något pågång?
Nej, det tror jag inte. Har inte lust med de just nu! hahaha

Tog ialf en lite bättre bild på hur jag blev i håret efter färgningen, är helt klart supernöjd!




Vad tycker ni om håret?

Nu ska jag hjälpa mamma att värma iordning lite matrester sen helgen också ska vi sätta oss och käka lite.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: angelica

att vi inte stötte på varandra på ikea då. :D

2010-02-21 @ 19:12:11
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/
Postat av: madzie

Superfint!

fresten, jag längtar nog mer efter din bebis än vad du gör ;D haha

kraam!

2010-02-21 @ 21:37:58
Postat av: Svar till Madzie

Tack! :)

Nja det tror jag inte ;)

2010-02-22 @ 12:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback