Krullig eller lockig?

Dagen har varit mycket lugn. Har hämtat William på skolan, försökt äta lite och vilat. Men halsbrännan är så jävla hemsk! Finns det någon som har något tips mot halsbränna?

Har ialf lyckats tagit lite bilder idag.
Finns folk som har önskat att få sig mig i naturligt hår, alltså när jag inte har plattat det ;) Här får ni se när jag jämnför mig själv som liten och nu ;)



Amen där är ialf håret krulligt, det är ju liksom inget snack om det.



haha, sådär ser jag ut när jag inte har plattat håret! (nyduschad, magsjuk och finnig i pannan) Så klaga inte!
Kan man kalla håret där för krulligt? Kanske mer lockigt.

Lyckades också fånga in en bild på magen igen!



Imorgon blir det ialf barnmorskan klockan 09.15 :)
Alltid lika kul.

Måste bara slänga ut ett tack till min mor som tvättade alla bebiskläder åt mig idag! Eftersom jag är sjuk så kunde jag inte :( & då gjorde hon det.
Här är två av overallerna som jag tycker är supersöta!



Hoppas ni får en trevligt kväll. Jag ska kämpa mot min halsbränna nu!

Kommentarer
Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

Ohh den högra overallen är sååå söt! Ja jag tror nog allt att bebis kommer innan faktiskt :D Hur går det med namnen? :)

2010-02-11 @ 21:05:51
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback