Gravid vecka 36

Kan ni tänka er att jag går in i vecka 36 idag? Det är 34 dagar kvar till beräknad förlossning.
Det börjar verkligen närma sig för er, men inte för mig kan jag säga. Även fast det skulle vara 10 dagar kvar till beräknad förlossning så skulle det kännas som en evighet.
Dessutom så föds bara 5 % av alla barn på de datumet som dom är beräknad på. 


Jag har sovit ganska bra inatt faktiskt. Somnade nästan direkt och sov ändå till klockan 10 :) Det är länge för att vara mig måste jag säga.
Bebisen har varit lugn inatt, det är verkligen skönt! För när den är vaken så kan jag verkligen inte sova, den sparkar alldeles för hårt.

Sitter och tänker ut lite på vad jag ska göra på sportlovet. Jag vet att jag kommer vara i stugan några nätter, det ska bli mysigt.
Sen ska jag nog fråga mormor om jag kan få komma dit och vara där några dagar :) Det är alltid roligt.
Annars ser det lugnt ut på lovet.

Jag har ialf precis käkat 4 mackor men min hunger är helt omöjlig att få bort. Men någon måtta måste det ju vara, kan ju inte äta ihjäl mig.
Imorgon blir det ialf barnmorskan. Kollade på mitt papper idag med alla mvc tider, och det visade sig att jag bara ska dit tre gånger till! (om jag inte går över tiden)

Jag funderar på att sälja mitt blonda löshår,
det är ju bara använt kanske 3 gånger.
Men jag kan nog få en 400 kr för de, eftersom det är äkta :)
Hör av er om ni är intresserade!

Nu ska jag göra något vettigt, vi hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du funderat på några namn? :)

2010-02-22 @ 14:20:09
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback