Bäddning av spjälsäng

Jag vet! Jag kanske är lite tidigt ute med att bädda spjälsängen, men jag längtar så mycket!
Det var så mysigt också att sova inatt när jag såg sängen :)
Såhär fin blev den!



Den där grodan har vi satt upp ;) fast den ska egentligen vara ibak på en barnstol men den passade lika bra där!



Tycker det ser så mysigt ut! Magen råkade bli med haha ;)



Tänk när han/hon ligger där i! Finns inget som jag längtar efter så mycket som de :) Önskar att jag bara kunde spola fram till förlossningen. NU!

Annars har det varit en liten halv deppig dag pga vissa omständigheter, som kanske löser sig förhoppningsvis! Vi får väl se :)
Har ialf varit ute på en långpromenad på en timme och tagit ett bad.
Tror inte jag går till skolan imorgon eftersom jag känner mig lite halv krasslig. Är jätte förkyld med andra ord! haha.
Därför tänkte jag passa på och tvätta istället, tvätta alla bebiskläder! Mysigt det också.

Tänkte kanske ha en frågestund igen om det är någon som är intresserad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att det blir dammigt

2010-02-10 @ 11:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback