Where is my mjölk?

Fick besked från bvc idag att jag måste börja ge Wilma ersättning. Min mjölk räcker inte till längre. Det var inget roligt besked nej, men jag tänker ju absolut inte sluta amma helt ändå. Utan jag ska ge henne ungefär 50 ml imorgon så får vi se om hennes mage klarar av det.

Efter bvc så gick vi en promenad ner till stan. Jag hittade en tröja och ett par hörlurar till mp3n. Sen tog vi en smoohie och bara njöt, haha! Kvällen vet jag inte riktigt hur den kommer spenderas. Jag ska göra lite middag snart och sen går vi ut ialf! :) Kram.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är kanske därför hon sovit sämre nu???

Ge henne tillägg och kämpa på med amnmingen

Kram o puss till er båda !!

Momsi o Håkan

2010-08-11 @ 18:31:22
Postat av: jessika

håller med mormor, kämpa med amningen så länge du känner att du orkar. när jag började få lite mjölk så pumpade jag ut och blandade i flaska med efsättning. all mjölk är ju viktig, men på slutet fick jag ut bara 10-20ml var fjärde timme så då kände jag att det var dags att sluta upp !

jag ger dock nan, efter att fått höra att sepmer ger dem hårdare/gasigare mage. och att de luktar mer illa om kräkorna. (mikaela kräks ju vääääldigt mkt :)) men man hör så olika så kör på det du hört och testat, det brukar vara bäst :)

2010-08-12 @ 10:32:17
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Var glad att du kunnat helamma henne så länge som du gjort ändå :) Och jag håller med dom andra, kämpa så länge du orkar med amningen för när man väl tagit beslutet att sluta helt med det så saknar man det oerhört mycket sen! :) Hur stor är flickan din?

2010-08-13 @ 14:39:01
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback