Valbo med mami och Anna.

Klockan 10.12 vaknade Wilma idag för att  vara exakt. Jag fick mig en sovmorgon och det var jävligt skönt! Klockan halv elva ringde mamma och frågade om jag ville följa med henne & Anna till valbo. Visst! På 30 minuter hade vi fixat oss och  var påväg. Lite stressad, men det funkade ändå ;)

Hittade massor i valbo, dock bara till Wilma. Men hon behöver nya kläder för hon har växt ur så mycket nu :) eftersom hon har 74 nu.

Dehär köpte jag:



Tre bodysar, 50 kr st och hello kitty märken som man stryker fast på kläderna. Är smart ja ;)



Fyra par strumpor (hon har stora fötter, 19-21!) Två par byxor och ett par shorts (shortsen kostade 14 kr och dom rosa byxorna 30 kr).

Jag har fyndat med andra ord ;)
Men ändå gick hela kalaset på 400 kr. Så lite fattig blev jag ju ialf ;) Men nu har hon lite kläder. Men visst, hon kommer behöva mycket mer nu till hösten och vintern i 74. Men vi köper lite pö om pö så det inte blir för mycket pengar att lägga ut direkt.

När vi kom hem från valbo så började jag med maten direkt! Stekt lök, stektpotatis, stekt korv. Och i de så slängde jag i majs, champinjoner, mjölk och buljong. Det blev jätte gott! Det blev även matlådor över att frysa in.

Nu väntar jag på att min älsklingsbebis ska vakna så ska vi ut och gå :) Kram på er.

Kommentarer
Postat av: shanella

Stor flicka har hon blivit nu :)

Fina kläder också !!

2010-08-26 @ 18:47:17
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

jättesöta kläder :D

2010-08-27 @ 18:59:44
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback