Tidig läggdags!

Klockan är inte mycket (inte för mig), att gå och lägga sig nu är tidigt tycker jag. Jag tänkte gå och sova vid elva någongång :) Skulle ju ha gått till crusingen idag men orkade inte, det var jävligt tur också eftersom Wilmas pappa var där tydligen och jävligt full också. Hade nog flippat ur helt om jag såg honom så det var en jävla tur ;)

Istället så har jag varit hemma bara. Tog tvättstugan mellan 4-6 och tvättade upp lite lakan, handdukar m.m. Så det känns underbart att ha gjort de klart! Sen lagade mat. Kokade potatis, stekte köttbullar och gjorde gräddsås med lite champinjoner och majs till. Hur gott som helst och matlådor blev det över också att frysa in :) Blonderat utväxten har jag också gjort, dock blev den lite orangeaktig men det får jag leva med.

Imorgon har vi inget planerat direkt faktiskt. Bara på morgonen, men på eftermiddagen vettefan. Vi får helt enkelt se vad som händer ;) Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Hoppas du har en bra dag och fortsätter att ha det!

Ta hand om dina nära och kära och dig själv framförallt!

Kom ihåg att du är värd någonting och är älskad av någon eller flera.

Ha det bra :)

2010-08-29 @ 12:18:39
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej stumpan!

Du vet att många läaer men ibland inte orkar kommentera, du skriver och har så bra bilder

så fortsätt så ska du se att det blir mer

svar nu när det blir en mörk o tråkig årstid.

Vi ringer dig i morgon mamma berättade att ni skulle ut på promenad nu.

Kramar till våra söta tjejer!

Momsi o H.

2010-08-29 @ 20:07:03
Postat av: Jennifer - 16år & ensamstående mamma

Ville bara ge tummen upp för din bloggdesign. Supersnygg!

2010-08-29 @ 20:59:42
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Duktig du är som orkar med allt själv! Ensamstående mammor/pappor ska absolut ha en klapp på axeln!

2010-08-29 @ 21:05:59
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Jennifer - 16år & ensamstående mamma

Jag är glad för att du skrev den långa kommentaren! Tråkigt att säga det men det känns bra att jag inte är ensam om det. Skönt att någon förstår vad man går egenom.. <3

2010-08-29 @ 22:17:52
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback