Statistikhöjning..igen!

Ja, mina läsare blir bara fler och fler! Ändå tycker jag att min blogg har blivit dålig sen jag fick barn. Har inte alls lika mycket tid att skriva osv. Är det något ni vill läsa mer om?

Idag sov Wilma från 3-9 imorse.
Helt jävla underbart! Jag känner mig fruktansvärt utvilad. :) Och idag ska troligtvis jag och mami till valbo. Vet inte hur många jag har frågat om någon vill med till valbo innan, men alla är ju så hemskt tråkiga ;) Mamma ville ialf.

Wilma sover igen, jag kom precis ur duschen. Ska göra lite frukost nu, äggmackor och gröt :) Sen fixa mig lite. Sen bär det nog av ;)

Lägger ut bilder sen på allt ja köpt! :) Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag har några frågor om det är okej!



JObbade du någonting innan wilma kom?

Hur har du råd med lägenheten, eller har du inte betalat den själv, hyr den du kanske?

hur många rum är den på? =)

2010-08-09 @ 12:27:18
Postat av: mormor

Hoppas du hittar något bra i Valbo

kram till er båda

momsi o H.

2010-08-09 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback