Okejdå..

Haha, ni var duktiga på att kommentera denna gång! Jag lägger inte ner bloggen, fast uppdateringen kanske inte blir som förut. Men jag bloggar helt enkelt när jag har tid över.

Min bebis är så söt! Jag stog och sminkade mig inne på toan och satt på hennes mobil som plingar. Märker att det blir tyst och kommer in, då ligger min sötis och sover!



Snart väntas bvc! Sprutor, väga och mäta. Hoppas hon har gått upp bra denna gång och att det inte blir lika mycket skrik som förra gången när hon tog sprutorna.
Om ca 30 minuter går vi ut i spöregnet, jag älskar regn. Men inte när jag måste gå ut i de..

Kommentarer
Postat av: Madde

Men jag erkänner att jag är väldigt dålig på att kommentera men din blogg är jag ganska bra med, när det gäller att kommentera :-)



Du kan väl skriva i din blogg när du har tid hur stor hon har blivit? :-) Det skulle vara roligt att se hur stor hon är.



Men gud vilket barn som kan somna så i sängen. det skulle aldrig min sessa kunna göra, tror jag iallafall :-)



Kram

2010-08-18 @ 14:03:19
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback