Måndagmorgon.

Godmorgon allihopa! Inatt har jag sovit lite halv dåligt, jag har fruktansvärt ont i halsen. Wilma har vaknat nästan varje timme. Ibland önskar jag att jag bara kan vända ryggen mot henne, dra täcket över skallen och somna om. Men så funkar det inte. Jag hinner aldrig falla in i djup sömn innan Wilma vaknar, det är därför jag är så trött jämt. Dom få nätterna hon sover 6 timmar i streck är underbara! Det har hänt kanske 4-5 gånger.

Hur som helst, det är precis sånt här humör jag är på idag. Gnälla, gnälla och gnälla. Jag vill bara gå och sova ige egentligen, men vi har precis varit och bokat tvättstuga klockan 6 ikväll. Jag måste iväg och handla om ett tag och mamma ska komma hit med bebiskläder. Wilma har ju storlek 74 nu. Jag ska väl ta och käka upp min gröt sen hoppa in i duschen så man får någonting gjort denna dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback