Lite bättre..

Idag mår jag lite bättre. Jag kan inte säga att det är bra haha, men det är bättre. Alltid något ;)
Wilma vaknade 7 imorse. Jag trodde faktiskt att jag skulle dö då, haha. Men jag var vaken med henne i två timmar och sen sov vi två timmar. Så det känns lite bättre nu ialf :)

Jag har precis storstädat hela lägenheten. Städat ut fyllan/bakfyllan ;) som jag brukar säga. Snart ska jag göra mig iordning, det har jag inte hunnit än. Sen ska vi väl hitta på något :) Mer uppdatering ikväll! :) kram :).


Kommentarer
Postat av: mormor

Tur att du mår bättre idag!!

Ha det så bra och pussa Wilma från oss.

Kram från momsi o H.

2010-08-16 @ 19:23:58
Postat av: Madde

vad jobbigt att bli bakfull, drack du kanske lite för mycket eller blir du alltid det? :-)

Vad söt Wilma är :-)



Kram

2010-08-17 @ 07:00:56
URL: http://mamim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback