Gårdagen & idag

Det blev sent igår. Somnade vid 5 på morgonen (idag med andra ord). Idag har jag jävligt ont i halsen & känner mig bakis, fast de är jag inte såklart. Det är bara för att jag är så trött.

Nu har jag precis städat upp lite och duschat. Blåst håret också, det brukar jag göra vid datorn, haha. Vet inte varför, jag blåser inte håret ofta men när jag väl gör de så sitter jag här och gör det.
Ska fixa iordning mig nu sen gå och vila om Wilma tillåter mig. Sen måste vi handla och gå över till mami och hämta lite saker :)

Bilder från gårdagen.





Haha, jag kollar på Wilma om ni undrar vad jag gör, haha xD

Kommentarer
Postat av: Marie mamma till Tuva

Sv: När Tuva var 3 månader & 14 dagar vägde hon 7660g och var 63,5cm och nu sist när vi va iväg när hon va 5 månader & 8 dagar vägde hon 9250g och va 68cm :) Hon är en riktigt liten knubbis ;) hihi

2010-08-19 @ 19:56:31
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback