Fullt upp med livet! =)

Sorry för dålig uppdatering! Men jag har verkligen fullt upp just nu. Känns som att dagarna är fullspäckade med saker att göra, ialf dom dagarna som har varit. Så idag ska jag bara ta en slappardag, dagen innan krogen you know ;)

Har dammsugit och dammat lite och nu precis kommit ur duschen. Wilma sover och kommer nog göra ett litet tag till. Jag ska väl bara sitta här och slösa tid ;) Har inget bättre för mig.

Jag måste verkligen ta massa kort på lördag! Men när man har fått i sig lite alkohol så brukar inte det vara något aom man bryr sig om (ialf inte jag). Jag har en stor champagne flaska hemma, ska köpa 6-7 cider till och ha. Det kommer smälla utav bara helvete ;) Men en sak vet jag ialf, och det är att det kommer bli samma visa igen. Natten till söndag så kommer jag vara uppe och gnälla över att jag aldrig mer kommer dricka och att jag mår så illa. Haha, tro mig ;)
Har ni tur så kanske ni får ett nattligt inlägg ;)


Haha tog en bild på Wilma när hon låg och sov, hon reagerade såhär ;) men hon vaknade faktiskt inte.


Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Så fick jag också göra när jag fick börja ge ersättning. Men de Tuva gjorde då va att suga mindre och mindre på bröstet eftersom det va lämpligare och lättare att äta ur flaskan :( så efter 2 månader va mina bröst typ tom! så hoppas de går bättre för dig, din wilma är ju större än va tuva var då så :) Tack så mycket, wilma är ursöt hon också :)

2010-08-13 @ 15:43:23
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: mormor

Va ska du göra på lörd.?

Ta det lugnt och drick inte en massa alkohol!!!

Mormor sitter på axeln och ser vad du gör.

Kramar från oss som tycker att du ska ha kul men var rädd om dig!!!

Momsi o H.

2010-08-13 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback