En dryg natt..

Wilma har vaknat 100 gånger inatt! Känner mig verkligen helt slut, jämt! Eftersom jag aldrig får sova ordentligt. Sen när vi väl hade somnat så ringer mobilen och massa sånt. Uscha!

Klockan 9 var det ialf dags att stiga upp med min sötis. Då fick hon gröt och en sked med mango, hon gillade inte mango ;) haha. Ni skulle ha sett hennes min!

Vi tänkte snart beställa pizza, kanske. Det är inte säkert än, men vi får se. Sen vet jag inte om Rebecca hade tänkt åka hem eller om vi ska ner på crusingen tillsammans. Annars går jag ner med mami & co. Kan nog bli trevligt ;)



Rebecca & Wilma myser i soffan :)



Jag och Rebecca :)



Jag och min sötis!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Vad söta ni är :)

Gud vad stor hon har blivit :D Hur gammal är hon nu ? :D

2010-09-02 @ 20:22:01
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback