Diskberg!

Jag fick ett diskberg här hemma efter att jag lagade mat. Det blev så himla mycket soppa så jag bjöd över familjen. Lika bra de! Även fast alla var här och käkade så fick jag två matlådor över & frysa in. Nu har jag bestämt mig för att börja käka av matlådorna hah! Tror jag har ca 15 stycken ialf :) Frysen är ju proppad.

Efter middagen så var vi ute på en långpromenad med mami och Gaston igen. Sen kom brorsan och hämtade mig så jag fick se deras jätte söta kattunge! Den var jätte gosig! Tänkte fråga om dom ville ha Wilma i en vecka så kan jag ta missen, närå ;)

Jag ska göra iordning Wilmas ersättning nu och sen bre mackor! Jag är macksugen ;) Så det får bli så. Sen blir det ganska tidig sovdags för mig. Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback