Bakis!

Fyfan i helvete vad bakis jag är. Kan berätta lite kort om kvällen hehe, den blev inte riktigt som planerat. Började dricka här hemma vid 7 tiden. Klockan nio hade jag druckit 7 cider och nästan en hel champagne.
Sen shota jag senare, det slutade med att jag gick & la mig för jag mådde pytonorm.

Sov tre timmar sen springer jag upp ur sängen & skriker "jag måste spy". Jag hämtar skurhinken i städskrubben. Tar med mig den till balkongen & spyr där. Då kan man ju undra, varför i helvetet gick jag inte till toan som ligger jätte nära? hahaha, jag blev för full helt enkelt & jag har till och med minnesluckor. Det värsta utav allt - jag kom inte ens utanför dörren haha. Men det kanske var tur annars hade fyllecellen varit min!

Dagen kommer spenderas hemma, vila när Wilma sover, duscha, städa lite, byta sängkläder.Ikväll ska jag gå över till mami & säga hej till William :)

Kommentarer
Postat av: Angelica - Elias mamma

Haha det låter som att du hade en kanonkväll Emelie ;)

2010-08-15 @ 20:19:36
URL: http://baabyrosaa.blogg.se/
Postat av: mormor

Det lät inte så kul!!!

Tänk va roligt du kunde ha haft utan alkohol!!

Hoppas du blev en erfarenhet rikare!!

Kramar från Momsi o H.

2010-08-15 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback