åh helvete..

kan inte beskriva med ord hur mätt jag är. Men ändå är jag godissugen! Har varit de bra länge nu :) Har inte ätit godis på ca två månader skulle jag tro. Tänkte faktiskt ta och köpa imorgon kväll om jag fortfarande är sugen då såklart. Men jag vill ju ha nu ju! Har inget hemma så jag kan inte göra så jävla mycket.

Wilma har varit lite knepig nu på kvällen. Eller kinkig kanske var ett bättre ord, hon somnade en stund när vi var hos bror och Sandris. När vi kom hem runt 8 så var hon jätte gnällig. Hon drack 120 ml ersättning, en portion med gröt och lite morot. Morot gick bättre än mango ;) Jag hoppas hon sover ett tag nu! För hungrig lär hon ju inte vara iaf..


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Morot ska vara toppen att börja med då den tydligen ska påminna om bröstmjölk?! :P

2010-09-01 @ 11:57:34
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback