Wilma 3 veckor!

Då var det lördag och Wilma blir tre veckor idag :)
Tiden bara rullar iväg, snart är min lilla flicka jätte stor!

Idag är vi som sagt ensam hemma. Ska ha min lillebror William hemma en stund tills min storebror kommer och hämtar honom. Senare ska Danne, Sandra, William och Sandras kusin vara här. Vet inte om dom skulle sova kvar eller hur det blev =)
Jag ska ialf sova i mammas dubbelsäng inatt med Wilma! Det ska bli skit skönt :)
Annars så sover ju jag med henne på mig i en nittio säng, det är lite trångt!

Jag och Wilma ska nog ta oss ut på en promenad idag också, också ska vi passa på och vila så mycket vi bara kan! Man vet aldrig hur natten blir ;)
Inatt sov hon ialf hyffsat bra. Hon somnade vid 11 i sin egna säng och sov där ända tills halv 3.
Då tog jag upp henne och sen har hon bajsat, ätit och krånglat fram till klockan 8 ungefär.
Men jag lyckades sova lite ändå, som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback