Mycket sova!

Idag har jag sovit sjukt mycket!
Mamma tog Wilma igår kväll vid 9 så jag fick sova. Sov till 12 och sen väckte hon mig för Wilma var hungrig.
Sen sov Wilma till 7 (fast hon vaknade såklart för mat), sen vid 9 så gick jag och la mig igen och sov 2 timmar.
Också sov jag mellan 16.00 till 18 ungefär. Snacka om trött alltså!

Under dagen så var vi ialf ner till banken igen. Knäppte sånna där kort som man ska ha till och jag såg verkligen hemsk ut, som en jävla kossa.

Snart ska jag tvätta av Wilma lite och sätta på henne pyjamas. :)
Jag måste verkligen köpa nya pyjamaser till henne! Hon kan inte ha sina som det är 50/56 längre. Stor flicka har jag! :) Så jag ska faktiskt ta och beställa något stort billigt paket med massa pyjamaser på tradera när jag får pengar.
Dom växer ju verkligen så det knakar

Här är min lilla prinsessa, så fin <3





Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Kanske var jag som förklarade dåligt x)sorry. Jag trodde att det var av samma anledning som mig:P haha..



Ja det hoppas jag med, det var inte direkt skönt efteråt om man säger så.

Har du tagit bort dina "stygn" än då? :)

2010-04-20 @ 23:19:13
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Julia 20år och tvåbarnsmamma

Hej! Ja hur går det för dig och lilla Wilma? Är mamma livet som du förväntade dig? :) Självklart kan jag kolla! Är det mössor, tossor intressant också? :) Vet att jag har väldigt mycket i strl 68 också är det också intressant? Hon har knappt hunnit använda det :( Så himla trist!

Kramar

2010-04-21 @ 18:46:18
URL: http://littlemommy.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

en sån där body har vi också ju :) till helgen ska vi leta en som står I love dad också:D

2010-04-22 @ 20:32:53
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback