Det är mycket nu =)

Ja, det är fullt upp här så man har inte direkt tid för datorn :)
Wilma har ialf varit med mig ute och gått idag. Tog bort stygnen efter kjejsarsnittet, sen gick jag, mamma och Wilma iväg till stan och kikade lite.
Köpte två par strumpbyxor åt lillan och en ny mössa. Sen köpte jag ett par nya tights till mig själv och en ny amningsbh.
Man är verkligen i himlen nu när man kan gå och titta på massa rosa hello kitty saker :) sånt jag alltid drömt om!

Imorgon så kommer Wilmas farmor och hälsar på henne för första gången, sen ska jag och Wilma ta en promenad ner på stan till mor och barngruppen.
Sen hämtar Danne oss och sen ska vi hem för bvc kommer på hembesök :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis tjejjen hur känns det nu äntligen att ha sin lilla dotter hos sig? Kram om dig och hoppas det går bra ... Kram

2010-04-06 @ 23:40:17
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis! Jag såg inte förens nu att du fått bebisen så de blir lite i efterskott. Kommer ihåg en gång när vi var på stan och du absolut ville gå in på barnavdelningen och kolla på kläder. Det nog det bästa du visste att göra när du var på stan ;) Du får hälsa familjen och så får du pussa på Wilma från mig :) Kramar, Jenny

2010-04-07 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback