Dåligt med sömn

Inatt blev det inte mycket alls till sömn.
Har vilat lite nu på morgonen så jag klarar mig ett tag. Wilma har precis somnat :)
Idag kommer Wilmas gammelmorfar på besök och ikväll ska jag vara ensam hemma med Wilma en stund. Kommer nog kännas lite konstigt :)

Kommer in lite frågor om pappan till Wilma.
Jag hoppas att han kommer vara med under Wilmas uppväxt :) Vi har inte superbra kontakt idag, men förhoppningsvis så blir den bättre!

Snart ska mamma få passa Wilma så ska jag springa ner till affären och fylla på mobilen. Det är fan på tiden!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad hon är lik dig :)

2010-04-04 @ 14:49:59
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/
Postat av: mormor

Tur att Wilma har en sån bra mamma!!!

2010-04-05 @ 18:54:06
Postat av: mormor

Hon är ju så söt!!

2010-04-05 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback