Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering!
 Men det tog sådan tid att skriva förlossningsberättelse så igår ägnade jag tid åt annat! ;) Är ni nöjda nudå när ni äntligen har fått läst hur min förlossning var?

Idag har jag varit till skolan och hälsat på med Wilma :)
Det var verkligen jätte roligt! Var där ungefär 2½ timme. Tänkte gå tillbaka sen nästa vecka eller något.
Verkligen superkul att träffa allihopa!
Fast Wilma var bra gnällig och skrikig där ett tag med det gick bra ändå.

Imorgon ska vi på mammagruppen :) 
Ska möta Tess någon halvtimme innan så går vi dit tillsammans. Jag hoppas att Wilma sover så jag kan ta en promenad till stan. Hon är nämligen inte sådär jätte förtjust i vagnen. Är hon vaken och åker vagn så blir det bara en massa skrik. Så då blir de till att bära bebis samtidigt som man får dra vagnen.
Men så är det ibland :)

Nätterna är fortfarande helt underbara, hon sover jämt!
Nu har hon nog gjort natt tror jag, hon har varit vaken nästan hela dagen. Så nu får jag äntligen lite tid att sitta här ;)






Wilma stortrivs verkligen i bärsele! :)

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jag med!



Jo jag förstår dig att du vill göra det. Jag skulle vilja testa att snittas någongång bara för att få uppleva det :)

2010-04-27 @ 19:49:56
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Julia 20år och tvåbarnsmamma

Vet inte.. 250 kr kanske? Låter det rimligt? :)

2010-04-27 @ 19:55:51
URL: http://littlemommy.blogg.se/
Postat av: emma - 18 år med bebis i magen

åh så söt :D

2010-04-27 @ 22:28:00
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: 19åriga Fru Sofia - nybliven mamma

hej! Ville bara säga grattis till din tjej som kom 4 dagar efter min flicka =) Läste att du hade en enormt jobbig förlossning, min var lika intensiv och jobbig dock gick det väldigt fort (ca 4,5 timmar ifrån det att de kraftiga värkarna började innan C var ute, var öppen 8 cm 1 timme efter att vattnet gått).



Jag tyckte det var bra att dom bestämde sig för att snitta dig tillslut, för så länge som du stått ut med så få framsteg måste vart hemskt :/

2010-04-28 @ 23:26:09
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback