ULTRALJUD IMORGON!

Blev ännu en natt hos Sarah, mycket trevligt.
Tror ni jag städade & pluggade igår då? nej, inget av dom. Dålig jag är! Måste börja ta tag i saker & ting.

Kom till Sarah ungefär vid 7 igår kväll, vi kikade lite roliga youtube klipp & jag höll på att dö av skratt! Sen tog vi fram lite ostbågar & tittade på skräckisar, först "the unborn" inte så farlig. Men sen, en riktig äckelfilm! Kommer inte ihåg namnet men det handlade om en mamma med två söner som bodde i en villa. Mamman kände på sig att något var fel, så hon gick runt i huset & så. Men i pojkarnas lekrum fanns fullt med clowner. En stor clown som satt i en gungstol. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Jag höll på & skita ner mig, sen ringde telefonen. & när hon kollade tillbaka, där var clownen borta! fyfan, sen kollade jag bara lite efter de. För det var så grymt äckligt!

Vid halv 1 somnade jag, men vaknade lite till och från fram tills klockan halv 4. Sen sov jag till 10 då jag vaknade ganska utvilad. Jag väckte Lina haha xD Sen vaknade Sarah så slog vi oss ner i sängen igen & tittade film fram till klockan 16 någon gång. Blev mycket mysigt :)
Efter 4 stack vi ner till Pizzerian, jag handlade kebab & dom kinamat. Så käkade vi. Sen var det dags att åka hem :) tog bussen hem vid 5 & nu är jag äntligen hemma :) Jävligt skönt. Men vi har haft super kul verkligen :)

Nu börjar man bara tänka mer & mer på ultraljudet, det är ju så sjukt spännande så jag dör!
Och tiden har gått så fort :) Jag vill bara se min lilla älskling. Tror tårarna kommer rinna när jag får se min bebis :) Ska nog gå & sova tidigt så jag vaknar & kan duscha, göra mig i ordning & sen åka dit :) Vill bara få det gjort! Vill bara dit.

Nu ska jag sätta mig & kolla på tv en stund, sen gå och sova tror jag. Ha det bra, så uppdaterar jag antingen när jag vaknar eller efter ultraljudet :)! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback