Svininfluensan

Då var jag äntligen vaccinerad! :) Fyfan vad skönt!

Kom ialla fall hem vid kvart i fyra idag efter skolan. Var helt slut som vanligt. Så jag gick raka vägen till sängen & vaknade upp vid halv 6 :) Finns faktiskt inge skönare än att sova på dagen, de borde alla pröva på. I vilket fall, sen käkade ja torsk & potatis, sen gick jag & mamma iväg till Mvc för att vaccinera mig.
Det kändes ingenting, bara spände till lite. Sen kändes armen lite tung efter. Vilket det gör jämt när man tagit en spruta :) Än så länge inga biverkningar. Så ni som inte vill ta vaccinet pga av biverkningarna, ge upp!

Ska i vilket fall försöka sova vid 10 ikväll så jag är pigg imorgon :) Det är så skönt att vakna upp & vara pigg! Kan inte mäta det med något annat. Jag har en väldans tur som kan sova på dagar, vissa kan inte somna. Eller egentligen så kan dom nog somna, men dom tar sig inte tid att göra det bara. Men när bebisen kommer så är det bra att kunna sova på dagarna när den sover :)
Nu tror jag faktiskt att hela klassen vet om att jag är gravid, annars måste ni ha något fel på ögonen?
Det syns tydligt nu, & man tvekar inte alls på att det är en bebismage :) Nu känner man kanten på livmodern som slutar precis vid naveln. Häftigt att känna de faktiskt.

Sen måste jag bara säga att jag är väldigt besviken på många "kompisar"! Jag är trött på er. Ni tror ni finns där, visa de då! Hör av er & visa att ni bryr er? Fråga om jag vill hitta på något? För inte fan tackar jag nej att gå på fest även fast jag är gravid om ni tror att det är problemet. Men som jag har skrivit på andra ställen, ni är ute ur mitt liv nu & ni har inte ens chans att ta er tillbaka till där ni en gång var. Där finns bara plats för mina riktiga kompisar och nära släkt.

g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback