ny blogg!


 




Hejsan!
Nu har jag äntligen, skaffat en blogg! & nu kan jag äntligen skriva av mig någonstans! Den här bloggen kommer mest handla om mig såklart, min graviditet, mina tankar & känslor. Plus mina vardagar, som för tillfället spenderas i skolan. Jag går andra året Omvårdnad på Polhemsskolan i Gävle. Är gravid i vecka 17, är inte tillsammans med pappan men hans finns ändå där för mig och barnet. Jag bor hemma med min familj i en fyra men hoppas på att få flytta ut så fort som möjligt!

För tillfället så har min graviditet varit ganska lugn, har endast gått upp ett kilo från de att jag vägde in mig hos barnmorskan men har därefter tappat två kilo. Jag måste säga att jag är väldigt trött av mig och lite illmående på mornarna. Men jag har faktiskt bara spytt en gång, vilket är skönt. Ja,jag försöker leva så bra som möjligt, är väldigt lat av mig vilket jag försöker ändra på. Men oftast är de för min huvudvärk som har jag nästan har konstant (?) varför vet jag inte. Det blir doktorns uppgift att ta reda på de! Helger & vardagar spenderas mest med familjen, varför vet jag inte heller. Trivs väl med dom :) Och såklart kompisar då, men mest med familjen. Jag är nyinflyttad i Gävle, eller jag vet inte om man kan kalla de så längre. Flyttade hit från Söderhamn för ca 1 år & 4 månader sedan. Har dom flesta kompisarna kvar i Söderhamn vilket kan vara lite jobbigt när man vill umgås mer än vad man kan. Men jag hoppas de blir mer när jag flyttar hemifrån!

Det var lite fakta om mig, är de nå mer ni undrar så hojta till :)!


Kommentarer
Postat av: Linda<3

Hejssan gumman <3 Vi kan skaffa en lägenhet tillsammans ;D ?=)

2009-10-13 @ 09:23:17
Postat av: Svar till Linda<3

Haha ja eller hur ;) <3

2009-10-13 @ 10:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback